Blog

Połącz swoje aktywności z treningiem EMS – odkryj moc różnorodności!

Krzysiek Knutelski
Blog

Połącz swoje aktywności z treningiem EMS – odkryj moc różnorodności!

Krzysiek Knutelski

Czy zastanawiałeś się kiedyś, czy da się efektywnie połączyć treningi EMS z innymi formami aktywności, takimi jak bieganie, ćwiczenia na siłowni, czy gry zespołowe? To pytanie słyszymy od naszych podopiecznych bardzo często. Wiele osób nie wie, jak poprawnie połączyć elektrostymulacje z innymi sportami i czy w ogóle można to robić. Odpowiedź jest prosta – można, a w dodatku taka kombinacja może przynieść niesamowite korzyści dla Twojego ciała i umysłu! 

Dziś postaramy się opowiedzieć Ci o tym więcej! I przekonać Cię, ze czasem warto otworzyć się na różnorodność.

 

zalety łączenia różnych aktywności z Treningiem EMS

Niezależnie jaki sport uprawiamy, zamykanie się tylko na jedną dycyplinę może nas niepotrzebnie ograniczać. Z pewnością znamy przypadki osób ćwiczących kulturystycznie, które mają problem z przebiegnięciem kilkudziesięciu metrów. Podobnie u osób, które z kolei są w stanie pokonać półmaraton, ale wciąż łapią kontuzje związane ze zbyt słabymi mięśniami. Tego wszystkiego dałoby się uniknąć łącząc różne formy aktywności. Poniżej kilka głównych zalet takiej strategii:

  1. Kompleksowe wzmocnienie mięśni: treningi EMS mogą skupiać się na głębokich mięśniach, które często są pomijane w tradycyjnych treningach. Łącząc je z innymi aktywnościami, zapewniasz sobie kompleksowy rozwój siły i wytrzymałości.
  2. Zwiększenie efektywności treningowej: EMS może poprawić Twoją ogólną wydajność w innych sportach, zwiększając siłę i wytrzymałość mięśniową, co jest nieocenione w dyscyplinach takich jak bieganie czy gry zespołowe.
  3. Różnorodność i motywacja: łączenie różnych form aktywności pomaga utrzymać motywację i zainteresowanie, co jest kluczowe w regularnym uprawianiu sportu.
  4. Zapobieganie kontuzjom: Elektrostymulacja doskonale wpływa na wzmocnienie słabych ogniw i doskonale nadaje się do pracy nad zapobieganiem urazom.

To o czym warto pamiętać, to z pewnością regeneracja. Trening EMS ze względu na swoją specyfikę sprawia, że warto po nim zrobić sobie dzień odpoczynku. Warto zrezygnować z bardzo ciężkich, bliskich naszych maksymalnych mozliwości treningów, bezpośrednio po dniu w którym robiliśmy EMS.

Podsumowanie

Podsumowując, trening EMS to świetne narzędzie, które może być nie tylko podstawowym treningiem, ale i uzupełnienie, dla naszych innych aktywności. Profesjonalne studia, zatrudniające specjalistów z pewnością są w stanie doradzić jakie aktywności będą najlepiej współgrać z EMS i w jaki sposób je łączyć.

Powrót do bloga

Trening EMS

Dla zapracowanych i dla poszukujących zdrowia oraz sylwetki bez zbędnego wysiłku!

umów trening

Zobacz gdzie jesteśmy

Sprawdź czy jesteśmy już blisko Twojego miejsca zamieszkania lub Twojej pracy.

nasze studia
Krzysiek Knutelski

Trening EMS

Dla zapracowanych i dla poszukujących zdrowia oraz sylwetki bez zbędnego wysiłku!

umów trening

Zobacz gdzie jesteśmy

Sprawdź czy jesteśmy już blisko Twojego miejsca zamieszkania lub Twojej pracy.

nasze studia

Newsletter

Nie pozwól, by ważne informacje Cię ominęły. Bądź na bieżąco z wszystkimi nowościami! Zapisz się do naszego newslettera.

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19