Zdrowe koktajle na lato

Zdrowie - 29 czerwca 2018
koktajle

Pomysłów na zdrowe i odżywcze koktajle jest mnóstwo, dlatego każdy ma szansę znaleźć propozycję odpowiednią dla własnych preferencji smakowych. Te witaminowe bomby własnej produkcji stanowią doskonałą alternatywę do słodkich napojów, od których uginają się sklepowe półki. Zaletą koktajli jest to,  że doskonale gaszą pragnienie, co jest szczególnie doceniane w upalne dni. Wystarczy dodać do przygotowanego przez siebie napoju kilka kostek lodu, aby otrzymać pyszne smoothie.

Orzeźwiające koktajle to nie tylko atrybut letnich imprez w ogrodzie czy pikników w parku – świetnie sprawdzają się bowiem jako dietetyczne przekąski dla osób dbających o szczupłą sylwetkę.  Najlepiej sięgnąć po tę witaminową mieszankę w pierwszej połowie dnia i po treningu.

Nasze propozycje na letnie orzeźwienie:

  1. Mango z aromatyczną pomarańczą

Do średniej wielkości pomarańczy i mango należy dodać łyżeczkę soku z cytryny i całość zblendować. Jeśli otrzymana konsystencja będzie zbyt gęsta, można dodać niewielką ilość wody.

  1. Słodki sok z buraka

Ten pomysł przeznaczony jest dla osób posiadających sokowirówkę. Potrzebne będą:

1 burak (średnica ok 10-12 cm)

marchewka

jabłko

 

Niektórzy dodają do tego koktajlu sok z cytryny, aby przełamać smak, aczkolwiek bez tego dodatku również pozytywnie zaskakuje.

  1. Energetyczny kokos z ananasem

Woda kokosowa od dłuższego czasu jest modnym atrybutem osób dbających o swoje ciało. Jej picie szczególnie polecane jest po treningu, ponieważ dodatkowo podkręca metabolizm.

Do koktajlu potrzebne są: woda kokosowa, ananas i limonka (połówka). Całość należy zblendować.

  1. Banany z awokado

Awokado jest niezwykle odżywczym owocem, które pomimo sporej zawartości tłuszczu, jest polecane osobom odchudzającym się.

Obrane i  pokrojone na drobne kawałki owoce należy zalać sokiem jabłkowym (100%) i niewielką ilością soku z cytryny. Całość zblendować.

 

W Studiu Synergy podkreślamy rolę diety w osiąganiu zamierzonych celów sportowych.  Prawidłowe nawyki żywieniowe wpływają nie tylko pozytywnie na samopoczucie, ale i na wzmocnienie efektów treningu EMS.

error: Kopiowanie treści jest zablokowane