Trening EMS dla aktywnych

Czy jesteś osobą aktywną, która poszukuje nowych bodźców treningowych? A może ciężko jest Ci już zmieścić kolejną jednostkę w grafiku? Jeśli tak, trening EMS może być idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Elektrostymulacja mięśni (EMS) to nowoczesna metoda treningu, która zyskuje na popularności wśród osób aktywnych i sportowców na całym świecie. Jej wszechstronność, krótki czas trwania i wysoka intensywność sprawiają, że jest to doskonały wybór dla tych, którzy chcą osiągnąć maksymalne rezultaty.

W czym trening EMS może Ci pomóc?

W czym trening EMS może pomóc osobom aktywnym?

  • Poprawa siły i wytrzymałości mięśniowej
  • Zapobieganie kontuzjom
  • Poprawa stabilizacji
  • Wzmocnienie mięśni (także głębokich)
  • Poprawa kondycji
  • Poprawa postawy i równowagi ciała
  • Poprawa dynamiki
  • Skrócenie czasu jednostki treningowej

W jaki sposób trening EMS wpływa na te obszary?

Trening EMS ma swoje korzenie w fizjoterapii. Impulsy elektryczne docierają do mięśni głębokich i pozwalają na wzmacnianie ich efektywniej niż podczas konwencjonalnych treningów. Efektem jest lepsza stabilizacja, mniejsze ryzyko kontuzji, czy poprawa dynamiki. Co więcej, istnieją badania potwierdzające korzystny wpływ treningu EMS na kondycję i wydolność. Impulsy podczas treningu EMS stymulują też mięśnie powierzchowne, co przekłada się bezpośrednio na ich siłę i wytrzymałość. Dzięki temu możemy poprawiać wyniki w każdej dyscyplinie jaką uprawiamy. Brak obciążenia zewnętrznego sprawia, że nasze stawy są mniej eksploatowane, co jest ogromną zaletą przy dużej częstotliwości treningowej. Zaangażowanie niemal 90% mięśni w ciągu 20 minut, czyni trening EMS bardzo efektywną i stosunkowo krótką jednostką !

Zacznij swoją przygodę z EMS już teraz!

Newsletter

Nie pozwól, by ważne informacje Cię ominęły. Bądź na bieżąco z wszystkimi nowościami! Zapisz się do naszego newslettera.

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19